Monday, December 16, 2013

bukan jarak yang memisahkan kita

Tempat kita sangatlah jauh
Engkau disana
Aku disini
Bertatap dalam sepi
Mengharap datangnya sang pujaan hati
Mencari arti dari hati
Sepi disini
Tanpa hadirmu kasih
Jarak kita memang jauh
Bahkan sangat jauh
Lihat ke langit yang indah
Kita melihat langit yang sama
Lihatlah bintang
Bintang  yang menggambarkan wajahmu
Dalam hatiku
Aku merindukanmu
Aku ingin kamu tahu
Bahawa disini aku menunggumu
Aku menantimu
Sampai engkau kembali
Kita tidaklah jauh
Hati kita tetap besama
Walau jarak memisahkan kita
Percayalah hati kita satu
Seperti bulan dan bintang
Mereka berjauhan
Namun…

Mereka tampak indah jika muncul bersama

No comments:

Post a Comment

T- Mobile - iPhone 14

Images of the iPhone 14 Pro from T-Mobile inadvertently display the separate pill + hole punch configuration. We all anticipated...